Monday, July 23, 2012

Ингэж хэлүүл яахуу 3

Зэээ даага далантай бяруу булчинтай сайхан шинэлж наадаж яаж яаж байв уу?? Гоё гоё нь блогтоо буцаад ирлаашдээ ямрав??? Ирлаашдээ гэснээс ерелаш санаанд орохчивээ. Гоё гоё нь ойрдоо ихээ зав муутай байгаа тоофлд явж маваад, гэснээс нэг иймим байна би лаг эсээ бичиж сурж байгаа тэхээр би блогоо лаг эсээлэг бичнэ. Эсээлэг бичнэ гэснээс эсэглэн бичнэ гээгүй шүү хүнүүс дэлгэцээ долоож молоогоод байв мэдээж эсгэлэн биш тоосголон амт амтагдана над шиг дэлгэцэн дээрээ ялаа алчдаг хүнийх бол ялаа шумуул амтагдана. Болоог бичээгүй удцан чинь бүүр аймаар яншаа болоод аяггүй урт оршилддог болчиж за ингээд үндсэн сэдэв болох ингэж хэлүүл яахуу 3 руугаа оры.
 -хүүе би чамайг хаана харлаа??? чи 19 ийх үү? /гүү/ аан тэгвэл диваажингийх байх нь
 -нэг муухай ям харжаагаа охин дээр очоод охин минь чи ийм хөөрхөн нүдээр ийм муухай ям харж байхаар намайг хараач
 өвдийн улиралд бол - би өнөөдөр бээлийгээ авж гарсан нь их азтай юм боллоо, яагаад гэвэл чи  хөтлөхөд дэндүү халуухан юм
 - чи хэн нэгэн танихгүй хүнтэй хамт гадуур зугаалах уу?? /мэдээж үгүй/ тэгвэл намайг Гоё гоё гэдэг
 - юу байна, би хулгайч байна би чиний зүрхийг хулгайлахаар ирлээ
 -хөөе бүсгүй минь чи бүр намайг гацаа болгохнээ, ч-ч-ч-ч-чи и-и-и-их хө-өө-ө-ө-рхөн юмаа
 -диваажинд ямархуу байна даа?? /юу??/ сахиусан тэнгэрүүд диваажингаас л ирдэг биздээ
 -чиний далавч хайчсан юм? /айн?/ сахиусан тэнгэрүүд далавчтай байдагшд
 -чамд өндөр царайлаг залуус таалагддаг уу? /тихх хихи/ тэгвэл би чиний сонирхолыг өөрчлөхөөр ирлээ
 -чамайг хэн гэдэг вэ? / нэг нэр хэлнэ за юу/ аан хөөрхөн гэдэг үгийг үсэглэхээр ийм болдог билүү
 -хэрвээ чи үлгэрт байсан бол цасангуа лав хөөгдөхгүй байх байсаан, учир нь толь чамайг хамгийн хөөрхөн нь гэж хэлэх байсан
 -үлгэр дэндүү хуурамч гэдгийг яаж батлах вэ? /ямар нэг хариу хэлнэ/ буруу толь энэ дэлхийн хамгийн хөөрхөнийг нь чамайг биш цасангуаг гэдэгшд
 -гоо сайхангүйгээр энэ ертөнц юу ч биш гэхдээ охин минь чамгүйгээр гоо сайхан юу ч биш
 -чи надад дугаараа өгсөндөө харамсахгүй гэдэгт чиний дугаараар чинь мөрийций
      За өнөөдрийн хувьд ингээд дуусы маргааш Гоё гоё нь өглөө эрт босох учиртай. Тэгээд миний бичсэн санаануудаас хэрэглэх гэж байгаа бол жаахан зайтайхан шиг айн өшиглөөд хүрэхгүй алгадаад амжихгүй зайнаас хэлдиймшүү. Гоё гоё нь өөрөө хэрэглэхээрээ нүдэндээ хуруу нүүрэндээ бакаалтай л үлдхийм байшд. Ер нь бакалтай охидуудад хэргэлдэг би ч бас маанаг хог шүү.

2 comments:

  1. goy shaajiineee kkkk

    ReplyDelete
  2. goy goy goy shooo ushuu ulam gopyiig bicheereeei

    ReplyDelete

Сэтгэгдэл мэтгэгдэл байгуул бич бич