Friday, October 15, 2010

Хүнд сайн болцоо тээд хэлж чададгүү

За хаая ооол. Блогоор хүн ороодайнуу оркуайнуу хэн мэдхүү. Энэ одоо Гаамп гэж нэг архичин англи хэл мэдкү эдр гээд худлаа панаалдаад байсан хаа вайна учраа олоод бичлэгээ поостлоод байж. Би энд анхны бичлэгээ поостлох гэж 7 хоносышд. За тэр яахуу би хүнд сайн болоод оо биш манай найз хүнд сайн болсын гэнээ тээд би зөвөлгөө өгөөд.
За Би улаан өнгөтэй нь шүү тэхгүйол уншиж байгаа байтугай зөвөлгөө авсан хүн маань хүртэл аль нь би билээ гэж бодтол нь засварлацан байгаа.
Өөө цусаараа тээглэ өнгө яаж оруулдын. За за урд нь Г үсэг тавиа явчнаа.
-хүнд дурлаж дээ яадгийн байгаан одоо
Г:-хэнпээ
-би би хихи
Г:-тээд чи нэг зоригтой ай
-хэхэ
Г:-шилээ янзлаад үсээ илээд өмдөө татаал нусаа шоррхг хийлгээл очку ю
-паххххх шил байхгүй
Г:-тээл улаан нүүрэн дээр нь би чамд сайн гээл хэл
-нус бол бүүр ч байхгүй өмд шувтардгү үсээ босгодышд
Г:-тээл цаашаагаа бол шааригдаад алгаолно хамгийн хэцүү нь эхлэл ай
-чи яасы шааригдаад алгаолсымуу ай
Г:-би яахуудээ үсээ босгоол шилээ тайлаал нусаа нийгээд өмдөө шувтлаал очоо байлгүй
-өмдөө шувтлаад очхоор чинь хэн тоодын
Г:-за тэүүл захиа атгуулаачдээ шууд
-тэрний оронд үнсцэн нь дээр байхаа шууд очоол тэ
Г:-тэг тэг тэр нь дээр
Маргааш нь
-хаая
Г:-яасс амжилттай ю
-үсдүүлж элэгдүүлснийг эс тооцуул ямар ч хохиролгүй
Г:-чи ч эр хүн юм аа аймр амжилттай байшд
за нэг иймэрхүү л зөвөлгөө өгжийшд би. Надаас энэ талаар зөвөлгөө авах хүн байгуул надаа хандаж болы шүү

2 comments:

  1. chinii zuvluguu hahaha
    zgr l bn shd hohirolgyi yum chn hehe

    ReplyDelete
  2. chi bolioch bi nz bn margaash ni gedgees nil hudlaa bolchij tuunees bish tosoolsiim shig bn ungaldai chin za margaashiin orond engsiin unshiim bol ulam tsohiltiin huchin bagsaal yun tsohinh durtai unseltsej bga yum chin hehe bag alsand sorry gehdee unen ug hatuu hatuu hoorhii chinii shud daahgui bho

    ReplyDelete

Сэтгэгдэл мэтгэгдэл байгуул бич бич